Využití her k rozvíjení klíčových kompetencí 16.1.2025 (19 - 2030hod.)
Nabídneme vám spoustu nových aktivit pro děti nejen k pohybu, ale i dalšímu rozvoji.
|
Počtohrátky aneb jak dětem přiblížit matematické dovednosti 27.1.2025 (19 - 2030hod.)
Inspirujte se, jak naučit děti chápat a rozumět matematice od prvních krůčků!
|
Pohádka nás naučí 11.2. - 12.2.2025 (18 - 21hod.)
V kurzu si ukážeme, jak lze téma pohádky zpracovat do dlouhodobého a všestranného plánu činností.
|
Projektové knihy 19.2. a 26.2.2025 (18 - 21hod.)
Naučíme vás skvělou techniku na zapamatování, osvojování a třídění nejrůznějších znalostí!
|
Přivítejme jaro s pohádkou - Včelka 3.3.2025 (19 - 2030hod.)
Půvabná pohádka ukáže, jak sestavit plán pro rozvoj jazyka, matematických dovedností a všech dalších oblastí rozvoje kompetencí.
|
Velikonoce 10.3.2025 (19 - 2030hod.)
Pořádná dávka velikonočních aktivit pro všestranné rozvíjení dětí dle požadavků RVP.
|
Přivítejme jaro s KVĚTINAMI 24.3.2025 (19 - 20 hod.)
Seznamte děti s názvy květin a bylinek na základě naší květinové sady.
|
Velikonoce 31.3.2025 (19 - 2030hod.)
Pořádná dávka velikonočních aktivit pro všestranné rozvíjení dětí dle požadavků RVP.
|
Pošetilé kuřátko 2.4.2025 (19 - 2030hod.)
Nechte se inspirovat půvabnou pohádkou se spoustou užitečných aktivit, včetně dramatizace!
|
Pronunciation 22.4. a 23.4.2025 (18 - 21 hod.)
Procvičení výslovnosti lze zakomponovat do každé lekce, a navíc docela zábavně!
|
Rozvoj jemné motoriky prostřednictvím prstových hříček 12.5.2025 (19 - 2030hod.)
Pohybové i prstové hry dětem poskytují zábavu i nekonečné možnosti pro všestranný rozvoj
|
Anglická gramatika 13.5. a 20.5.2025 (18 - 21 hod.)
Aktivity k různým gramatickým jevům naučí žáky pochopit gramatická pravidla, procvičit je, upevnit
a zapamatovat.
|
Angličtina v mateřské škole 28.5.2025 (18 - 21hod.)
Jak na výuku angličtiny v prostředí mateřské školy, zásady, možnosti, inspirace.
|
My English Garden 12.5.2025 (18 - 21hod.)
Jak začít výuku v prostředí MŠ? Nechte se inspirovat podrobným postupem krok za krokem.
|